Regulamin sklepu Tillandsia czyli oplątwa
Regulamin sklepu Tillandsia czyli oplątwa www.roslinytropikalne.sklepna5.pl został opracowany dnia 5 września 2012r. Niniejszy Regulamin określa zasady wysyłkowej sprzedaży roślin tropikalnych, elementów dekoracyjnych do ich montowania i aranżacji a także akcesoriów i nawozów niezbędnych do ich uprawy.
I. Warunki ogólne
- Sklep Tillandsia czyli oplątwa www.roslinytropikalne.sklepna5.pl jest internetowym sklepem wysyłkowym umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
- Sklep Tillandsia czyli oplątwa www.roslinytropikalne.sklepna5.pl jest prowadzony przez firmę: IN.OUT Beata Dreksler, ul. Smoleńska 75/29, 03-528 Warszawa, NIP: 524-186-00-9, REGON: 142976969, E-mail: info@roslinytropikalne.pl, Nr konta bankowego: PL 44 1050 1924 1000 0090 9116 6612
- Zakup w sklepie internetowym Tillandsia czyli oplątwa www.roslinytropikalne.sklepna5.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu, oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Kupującego do celów związanych z realizacją zamówienia i w celach marketingowych naszego sklepu.
II. Procedura składania i realizacji zamówień
- Zamówienie można składać za pomocą funkcji "Dodaj do koszyka" oraz następnie w Koszyku poprzez przycisk "Złóż zamówienie". Następnie należy podać dane do wysyłki, wybrać dogodną formę płatności i zapłacić za towar wraz z wybraną opcją wysyłki.
- Można też złożyć zamówienie telefonicznie tel. 723890630 lub wysłać e-mailem info@roslinytropikalne.pl.
- Przy składaniu zamówienia należy podać adres do wysyłki, telefon komórkowy do kontaktu i adres e-mail.
- Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu, pod którymi będzie można potwierdzić złożenie zamówienia, oraz dokonanie płatności.
- Zamówienie internetowe i poprzez e-mail można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia telefoniczne przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
- W przypadku przerwy urlopowej informacja na ten temat będzie dostępna na stronie głównej sklepu.
- Przesyłki wysyłamy w poniedziałki i środy, po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. W wyjątkowych przypadkach lub na życzenie wysyłamy w inne dni w tygodniu z wyjątkiem piątku, dni wolnych od pracy i dni poprzedzających święta i dni wolne.
- W dniu wysyłki, do kupującego zostaje wysłana informację o wysyłce, na podany podczas składania zamówienia adres e-mail. Informacja taka jest wysyłana automatycznie, dlatego skrzynki pocztowe często kwalifikują ją jako spam, spodziewając się przesyłki należy często zaglądać do tego folderu.
- Przesyłki wysyłamy o każdej porze roku. Przesyłki mogą być wstrzymane w wypadku niekorzystnej sytuacji pogodowej jak np. wyjątkowych upałów (ponad +30 stopni Celsjusza) i mrozów (poniżej 0 stopni Celsjusza) utrzymujących się przez kilka dni lub.intensywnych opadów śniegu lub deszczu opóźniających doręczenia przesyłek.
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji niezwłocznie powiadomimy Zamawiającego.
- Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe lub nie zostały opłacone nie będą mogły być zrealizowane.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym Tillandsia czyli oplątwa www.roslinytropikalne.sklepna5.pl są podane w złotych polskich i są cenami brutto.
- Na życzenie wystawiamy fakturę VAT. Aby otrzymać fakturę należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.
- Treść stron internetowych sklepu należy traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy a przedstawione na stronach sklepu wizerunki produktów nie stanowią oferty sprzedaży w rozumieniu kodeksu cywilnego. Wygląd oraz opis roślin może różnić się od rzeczywistych wizerunków i parametrów, formy ulistnienia czy stopnia przebarwienia liści. Na zdjęciach pokazane są średniej wielkości rośliny w danej grupie cenowej. Kwiaty pokazane na zdjęciach są sezonowe i nie zawsze posiadamy rośliny kwitnące lub z pąkami. W przypadku wątpliwości na życzenie klienta możliwe jest wysłanie zdjęć konkretnych roślin przed ich wysyłką w celu akceptacji.
- W przypadku braku konkretnego gatunku nadpłata zostanie zwrócona klientowi po konsultacji czy nie chce zamienić tego gatunku na inny.
- Realizujemy zamówienia dostarczane na terytorium Polski. W przypadku zamówień poza terytorium Polski każdorazowo potwierdzamy cenę przesyłki.
- Rośliny wysyłamy pocztą kurierską. W przypadku wyraźnego życzenia klienta możemy wysłać również w inny, określony przez klienta sposób. W przypadku wysyłania do paczkomatów nie bierzemy odpowiedzialności za jakość dostarczonych roślin, gdyż nie wiemy jak długo i w jakich warunkach rośliny będą przechowywane w paczkomacie.
III. Reklamacje
- Wszystkie wysyłane rośliny są zdrowe, po kontrolach fitosanitarnych (posiadamy odpowiednie certyfikaty). Gdy jednak zdarzy się, że będą uszkodzone w transporcie z przyczyn od nas niezależnych (złe magazynowanie, zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura w trakcie dostawy), prosimy o kontakt z dokładnym opisem problemu i zdjęciami roślin. W uzasadnionych przypadkach rośliny zostaną wysłane ponownie na nasz koszt.
- Nasze przesyłki wysyłamy Kurierem, w przypadku uszkodzenia paczki prosimy o wypełnienie formularza szkody z kurierem. W uzasadnionych przypadkach rośliny zostaną wysłane ponownie na nasz koszt.
- Reklamacje mogą być składane w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki. Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni roboczych od momentu jej otrzymania. W reklamacji prosimy podać precyzyjny opis, załączyć zdjęcia, co ułatwi szybkie rozpatrzenie reklamacji.
- W przypadku uznania reklamacji Klient ma możliwość wybrania opcji:
a/ wysyłka nowych roślin na nasz koszt
b/ zwrot pieniędzy - W przypadku wysyłki nowych roślin jest ona realizowana w ciągu 2 dni od dnia decyzji. W przypadku zwrotu pieniędzy jest on realizowany do 14 dni na wskazany przez klienta rachunek bankowy..
IV. Poufność i Bezpieczeństwo Transakcji
- Nie udostępniamy podmiotom trzecim żadnych informacji dotyczących Klienta korzystającego z naszej strony i sklepu Tillandsia czyli oplątwa www.roslinytropikalne.sklepna5.pl.
- Klient dokonując rejestracji i zakupu w sklepie zgadza się na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia i w celach marketingowych naszego sklepu.
- Dokładamy wszelkich starań w celu zabezpieczenia danych osobowych klientów Sklepu przed nieautoryzowanym dostępem zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).
- Każdy Klient dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawienia ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. W przypadku żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych są one usuwane z naszej bazy.